gadis merah jambu membantu

Thursday, November 11, 2010

SEDARLAH WAHAI WANITA...

ADA YANG PAKAI TUDUNG SINGKAT- jalurnya diikat ke belakang, atau diikat ke leher, maka nampak lah kegebuan leher dan dadanya. 
ada yang pakai tudung tapi PAKAI T-SHIRT PENDEK. malah ada yang pakai t-shirt tanpa lengan. sudah tu ketat pula. bukankah lengan itu aurat, bahaya mendedahkan lengan yang gebu itu.yang dasyatnya ada yang pakai t-shirt singkat dan dipadankan dengan jeaans terlondeh, jadi apabila membongkok atau duduk, nampak seluar dalam malah kadang-kadang alor bontot.
ada pakai tudung tapi PAKAI JEANS TERAMAT KETAT. alor punggung pon terbelah dua. bentuk bontot pon terserlah. apa nak jadi?
ada yang pakai tudung tapi PAKAI KEBAYA amat ketat. tak cukup dengan tu, pakai kain koyak pula. apabila berjalan terserlah lah kegebuan betis malah kadang-kadang paha pun tersembur.
ada yang pakai tudung, tapi PAKAI KAIN SINGKAT. kaki bukan aurat ke? pakai la stokin.
ramai perempuan pakai tudung, tapi BERMAKEUP TEBAL DAN WANGIAN. bibir merah menyala, menunjukkan aksi seksi pula.
ada perempuan bertudung, tapi MERENDEK PULA DENGAN BF. di bangku stesen bas dan pusat beli belah. ini menjatuhkan imej wanita bertudung. 
ramai perempuan suka pakai KASUT TUMIT TINGGI. apabila berjalan bunyi lah tang, tang, tang. khatib memberitahu, tidak boleh timbul bunyi yang menaikkan syahwat lelaki. berkenaan syahwat lelaki ini, saya berpendapat ramai wanita tidak memahaminya, ini kerana lelaki dan perempuan tidak sama dari segi biologi keinginannya. 
lelaki mudah sahaja naik syahwatnya sedangkan perempuan tidak. kebanyakan perempuan ingat lelaki macam dia., itu tidak benar sama sekali. 
seorang rakan saya memberitahu satu kajian mendapati lelaki terangsang secara puratanya 30kali sehari. ini sudah semula jadi. bukan dibuat-buat. jadi bukan suatu luar biasa jika lelaki naik syahwatnya jika melihat aurat perempuan. 
itu normal, jadi untuk selamat dunia dan akhirat lelaki dan perempuan wajib jaga aurat masing-masing. ikut saranan Al-Quran dan hadis yang disampaikan ilmuan agama. 
lelaki dan perempuan ikut sahaja Al-Quran dan hadis jika mahu selamat.

NAK SERIBU DAYA.... TAK NAK SERIBU DALIH....
PANDAI-PANDAILAH NANTI JAWAB DAN BERDALIH DI HADAPAN ALLAH NANTI....
TAK TAKUT KER?????

No comments:

Post a Comment

Popular Posts